25 Ağustos 2010 Çarşamba

The Big Bang Theory

Hayattan en büyük hazzı kimse tarafından bilinmeyen ya da underrated kabul edilen muhteşem şeyleri keşfettiğim anda alıyorum. (Burada her zamanki iddialı demeç verme huyum devreye girmiş, en diil tabii ki ama çok haz) Böyle şeyler kendimi özel ve ayrıcalıklı mı hissettiriyor yoksa iliklerime işlemiş güçsüzün mağdurun yanında olma saplantısından mı bilmiyorum. Ki zaten öyle bana özgü bir durum da diil, hepinizde var bu. Bilinmeyen bişeyler keşfetmek, şukela, sonra popüler olması çok kötü.

Netekim, böyle bir hazzı yıllar önce başlığa konu dizide yaşadım ben. HIMYM çılgın attığı dönemde başlamış bu şaheser, içinde barındırdığı onca güzellikten değil de yalnızca ve yalnızca Sheldon Cooper isimli insan evladı uyarlamasından ötürü kazandı yüce beğenimi.

Bu adam sarcasm'den anlamaz, muthiş bazinga yeteneği vardır, inanılmaz zekasının bir sonucu olarak yeterince anlaşılamadığı durumlarda kendini mükemmel ifade eder, en önemlisi ise hayatın hepimize kattığı o sinsilikten zerre barındırmaz.

Müthiş komedi bir yana, beni bu olaya bağlayan bu adamı seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder